پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118140
فدراسيون نمي‌‌خواهد کي‌روش در ايران بماند
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1444

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، يحيي گل‌محمدي که اين روزها مشغول آماده‌سازي ذوب‌آهن است در مورد بحث ماندن کارلوس کي‌روش در تيم ملي‌ و تعلل فدراسيون فوتبال در اين زمينه و ... گفت‌وگويي داشت که در زير مي‌خوانيد.

شرايط ذوب‌آهن چطور است؟

تمرينات را طبق برنامه پيش مي‌‌بريم. قرار است شنبه هفته آينده يک بازي دوستانه در تهران داشته باشيم و روز يکشنبه به ترکيه برويم.

ظاهراً به صورت جدي خواهان جذب بيک‌زاده و انصاري‌فرد هستيد؟

با کريم حدود سه هفته پيش صحبت کردم ولي خبر جديدي به من نداده است. با بيک‌زاده هم چند روز پيش مذاکره کردم و قرار شده است به من خبر بدهد.

با اين بودجه محدود فکر مي‌‌کنيد بتوانيد اين دو بازيکن را جذب کنيد؟

بودجه ما در حدي نيست که بعضي‌ها انتظار دارند ولي ذوب‌آهن دو فاکتور مثبت دارد. اول اينکه باشگاه مبلغ قرارداد بازيکن را تا ريال آخر مي‌‌دهد و دوم اينکه تيم ما حاشيه ندارد. نمي‌‌دانم آنها به ذوب‌آهن مي‌آيند يا خير ولي اگر اين دو موضوع براي‌شان مهم باشد ذوب‌آهن را انتخاب مي‌‌کنند. خيلي از باشگاه‌ها بيشتر از ?? درصد از پول بازيکن را نمي‌‌دهند اما در ذوب‌آهن اينطور نيست.

اگر انصاري‌فرد و بيک‌زاده به ذوب‌آهن نيايند براي آنها جايگزين داريد؟

هنوز با شخص ديگري صحبت نکرده‌ايم. ما مهاجم داريم اما از آمدن کريم استقبال مي‌‌کنيم. اگر بيک‌زاده هم نيامد دنبال گزينه خارجي مي‌‌رويم.

امسال دنبال قهرماني هستيد؟

حرف زدن از قهرماني خيلي زود است. ذوب‌آهن دو سال بد را پشت سر گذاشت و نبايد از اين تيم انتظار داشته باشيم. ما فقط مي‌خواهيم بازي‌هاي زيبا انجام بدهيم تا همه لذت ببرند.

اين روزها چند بازيکن و مربي سابق پرسپوليس به راه‌آهن پيوسته‌اند و مي‌‌گويند حميد استيلي (مالک و سرمربي تيم راه‌آهن) براي پرسپوليس اپوزيسيون درست کرده است. نظر شما در اين مورد چيست؟

من اين حرف‌ها را قبول ندارم. افرادي مثل باقري، عابدزاده، کريمي و همچنين استيلي الان در پرسپوليس جايي ندارند و اين حق را دارند که هر جا مي‌‌خواهند کار کنند. آنها عاشق پرسپوليس هستند و اينکه مي‌‌گويند اپوزيسيون پرسپوليس هستند را قبول ندارم.

فکر مي‌‌کنيد کي‌روش در ايران بماند؟

من قبلاً موضع خودم را گفته‌ام. کي‌روش پنجشنبه شب گفت که دوست دارد بماند و حتي تأکيد کرد که مسائل مالي برايش مهم نيست و بيشتر از فدراسيون امکانات مي‌‌خواهد. نمي‌‌دانم چرا فدراسيون شرايط کي‌روش را قبول نکرده و در حفظ او تعلل مي‌کند. من از صحبت‌هاي کي‌روش و کفاشيان فهميدم که او دوست دارد بماند ولي فدراسيون فوتبال دوست ندارد کي‌روش در ايران بماند.

خيلي‌ها معتقدند بيانيه کانون مربيان انتقاد شديد از کي‌روش بود. نظر شما چيست؟

من صحبت‌هاي آقايان جلالي و حاج‌رضايي را گوش کردم و تقريباً اختلافي بين صحبت‌ها نديدم. فکر مي‌‌کنم بعضي از حرف‌هاي جلالي درست بود و ما مربيان ايراني انتظار داريم که از دانش کي‌روش استفاده لازم را ببريم. به عنوان مثال او در دو ماه ميانگين دوندگي بازيکنان را به شکلي فوق‌العاده بالا برد و ما مي‌‌توانيم چنين چيزي‌هايي را از او ياد بگيريم. فکر مي‌کنم خيلي‌ها موافق ماندن اين مربي در تيم ملي هستند.

در جام جهاني عملکرد کدام مربي شما را تحت تأثير قرار داده است؟

تيم‌هايي مثل الجزاير، شيلي و مکزيک واقعاً خوب بازي کردند. آنها از لحاظ قابليت‌هاي جسماني و سرعت بازي خيلي خوب بودند. فکر مي‌‌کنم خوزه پکرمن و همچنين سرمربي الجزاير عملکرد خوبي داشتند. در اين جام سرعت بازي‌ها خيلي بالا بود و شرايط فيزيکي و جسماني بازيکنان هم نسبت به دوره‌هاي قبل پيشرفت قابل توجهي داشت.

قرار بود شما براي تماشاي بازي‌هاي جام جهاني به برزيل برويد. چرا اين اتفاق نيفتاد؟

من مي‌‌خواهم در دانشکده هنرهاي زيبا ثبت‌نام کنم و هنرپيشه شوم تا بتوانم به جام جهاني بروم! متأسفم براي فدراسيون فوتبال که نتوانست مربيان ايراني را به جام جهاني ببرد. از چند ماه قبل پاسپورت مرا گرفتند ولي در روزهاي آخر گفتند که مشکل اسپانسر به وجود آمده است. واقعاً تأسف‌آور است که فدراسيون نتوانست کاري براي مربيان ايراني انجام دهد. البته خوشحالم که به برزيل نرفتم، چون اگر مي‌‌رفتم شايد بلاي خبرنگاران ايراني سرم مي‌آمد و ?? ساعت بايد از اين شهر به آن شهر با اتوبوس نقل مکان مي‌‌کرديم.

مرجع : تسنيم

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html